Nieuw Zeeland deel 2 - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Marleen - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland deel 2 - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Marleen - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland deel 2

Blijf op de hoogte en volg Marleen

12 Januari 2014 | Nederland, Nieuwegein

Het vervolg op de camper. Na wat heen en weer te hebben gemaild met (u)Lucky campers, konden we in Taupo naar een garage om de elektriciteit en toilet te laten repareren. Toilet lukte niet, koelkast wel. Dezelfde avond bleek de watertank te lekken. Waarschijnlijk gebeurt tijdens de reparatie. Onze jassen, die we hopelijk pas weer gebruiken in Nederland, waren door en door nat. Weer gemaild met het voorstel om de camper om te ruilen. Geen antwoord. Met voorbedachte rade alvast richting Auckland gegaan. We zuoden de camper gewoon terugbrengen. We kregen onderweg antwoord. Misschien was het een idee om de camper om te ruilen, zodat we toch nog wat aan onze vakantie hadden. GOH!!!.Zo gezegd, zo gedaan. Daarna weer een beetje zuidwaarts gegaan Eerst naar Konmau ,lopen over het zwarte strand, daarna Highway 3. Prachtig, adembenemend. Vandaag hebben we de Forgotten world highway gedaan. Is een soort roller coasting van 150 km lang. Echt prachtig gewoon, maar ook wel een beetje eng. Morgen gaan we noordwaarts om uiteindelijk boven Auckland de kust te bekijken